trešdiena, 2013. gada 2. janvāris

Gmail divpakāpju vertifikācija....

.... strādā kā papildus bremze, tam, lai kaut ko rakstītu blogā. Jo reizēs, kad domā iespļaut vispasaules tīklā, telefons atrodas vairāku rokas stiepienu attālumā un pēcpuse izrādās pārāk smaga, lai to paceltu, kā arī vēl daži iemesli, kas liek samierināties ar radušos situāciju.


Tad nu sāpe, kas bija jāizkliedz iepriekš, bet nesanāca-
"bļa, kā var ar Kungu un divnieku pirms flopa saukt likmi, kas vienāda ar ~ 1/4 no visa budžeta , ja vēl pie tam abas minētās kārtis ir no dažādām mastīm (varbūt pareizāk rakstīt "makstīm" kā to piedāvā Google pareizrakstības sargs). Pakaļlaižas, galvā pistie.... Laikam taisnība ir tā, ko teikuši viedi pokera spēlmaņi, ka turnīros zem dalības maksas, kas sastāda 100 $, spēlē daudz idiņi, kuri tic laimei un vienīgais no pokera, ko tie sajēdz ir kāršu nosaukumi"(informācijai - te runa par pokera turnīru, kad beigušies visi rebuy un addoni. Man uz rokām Kungs un Dūzis. Flopā iznāk Kungs, divi un trīs, un es eju all in, un padiršu visu savu kapitālu un varu iet sūkāt ledu...);
-"vēl reiz krāni metāla kastēs pārbrauks regulējamai gājēju pārējai pāri pie degoša aizliedzošā signāla, publicēšu visu auto valsts reģistrācijas numurus, tiem kuri ir piefiksēti pārkāpjot noteikumus un savu laiku vērtējot augstāk par citu cilvēku dzīvībām. Jā starp citu, viens tāds gadījums gandrīz beidzās letāli iepriekšējā gada 27.decembrī, un tikai gājēja miers (gājējs novērtēja situāciju un neskrēja uz malu, radot auto manevram vietu) un nedaudz auto veiklības (jo izvairījās no sadursmes)" (starp citu -gājējs atradās aptuveni pusceļu jau mērojis);
- "Jā, es, saziņai lietoju Nokia, kur darbību nodrošināšanai tiek izmantots Symbian (vai kaut kā tā). Un lietas, kas man rada prieku ir - Shazam - palīdz sameklēt melodijas izpildītāju skatoties kādu tē-vē noveli vai seriālu un Sports-tracker - kas piedod garšu ikdienas runīnas gājienā uz darbu un no tā :)";
-"un tad nu sasaistē ar iepriekš minēto - jau četrus mēnešus mans dzelzs rumaks stāv sētā, slimi klepo un gaida jaunu auzu devu un kādu plastisko operāciju, tamdēļ ikdienā uz darbu sanāk izmantot sabiedrisko transportu un kādu ceļa nogriezni mērot arī izmantojot savas fiziskās/enerģijas rezerves. Tā nu 2012.gada 17.oktobrī, lai padarītu dzīvi interesantāku, lejuplādēju Sports Tracker programmiņu, kas nodrošina iespēju ierakstīt fizisko aktivitāšu laikā veikto ceļa garumu un to visu attēlo kartē izmantojot GPS. Tad nu kopā man ir bijušas 96 fizisko aktivitāšu "ierakstīšanas" (dažreiz es vienkārši aizmirstu ieslēgt programmu, tāpēc tik maz, respektīvi, nesanāk katru dienu divas reizes) . Kopā es esmu veicis 299 km + nezināms skaits km ko es veicu ejot no mājām līdz autobusa pieturai un atpakaļ, kā arī nezināms skaits km, ko es veicu darba dienas laikā ejot pēc enerģijas rezervju papildināšanas devām un pīpēt :). Minēto distanci esmu veicis 28h 52 minūšu un 50 sekunžu laikā, vidēji ejot ar ātrumu ~ 5.48 km/h. Es domāju nav slikti priekš pīpētāja, un dzelzs rumaka ikdienas iejājēja nedaudz vairāk kā četru gadu garumā";
- ...bij vēl kaut kas, bet par to vēlāk...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru