ceturtdiena, 2013. gada 28. marts

Sen tas laiks...

Labvakar, mans plastmasas gabal, ko par datoru sauc!

Labvakar, mans dārgais lasītāj!

Šoreiz vakara pasaciņas vietā, atkal iedirsīšu kaut ko vispasaules tīmeklī, savādāk jau iepriekšējo sūdu smaka sāk sasūkties.


Tad nu tā - labākais seriāls spriedzes/detektīv žanrā, kam bij tas gods tikt manis skatītam, ir Killing (pa tālrādes kasti tiek stādīts priekšā kā Slepkavība). Kamdēļ tā - jo, lai tiktu atklāta viena vienīga slepkavība, seriāla autoram/iem bija nepieciešamas veseles divas sezonas jeb 26 sērijas. Iespaidīgi, ne, ja salīdzina, ka visos n-tajos CSI, Castle, Kobra, Komisārs Reksis, Bones u.c. kuri man pēkšņi aizmirsās, slepkavība/s tiek atrisinātas vienas sērijas ietvaros, protams, izņemot īpašo gadījumus. 

 Galvenais plus šim konkrētajam seriālam ir tas, ka tas spēj noturēt uzmanību, radīt interesi un liek izvirzīt 100 un vienu iespējamo slepkavas variantu. Kā apliecinājums tam, ka seriāls ir ļoti, ļoti labs ir tas, ka mana sieva noskatoties pirmās divas sērijas teica: "Ai, kaut kāds stulbs seriāls, kurā īsti neko nevar saprast", bet beigās pati rosināja pirms gulētiešanas noskatīties pārīti sērijas, lai ātrāk uzzinātu, kurš tad ir slepkava.

Un te nu man seriāla autora/u slepkavas izvēle atkal liek sajūsmināties par šo seriālu. Es varu ar pilnu pārliecību apgalvot, ka līdz pat pēdējai sērijai neviens nevarēs pateikt, kurš tad ir viens no slepkavām ( upss... izmuldējos, ka ir vairāk kā viens slepkava :D ).

P.S. pie šī - rakstot par Killing atcerējos Prison Break, kas arī lika aiz sajūsmas par sižetu elst un tiekties to noskatīties ātrāk kā tālrādes kaste rāda. 

P.S.S. jā un tagad izskatās, ka labs seriāls varētu būt The Following. Par kuru, diemžēl, verdiktu vēl nevaru paust, jo noskatītas tik divas sērijas un pēc tām ir divas sajūtas - vai nu visu sačakarēs ar pārāk lielo ļauno skaitu vai arī tomēr nē :/

P.S.S.S. Kāds varbūt censtos iebilst, ka House ir arī labs. Jā, es pilnībā piekrītu, bet kā jau iepriekš minēju, tad Killing ir labākais spriedzes/detektīv seriāls.

Nākošā lieta par ko es brīnos ne tajā pozitīvajā izpausmē ir komentētāju intelekts. Jā, jā visi jau zin, ka vidējais interneta vietņu komentētājs ir lohs, ar šauru švīku smadzenēs, mazu dzīves pieredzi un iedomu, ka ir eksperts visos jautājumos, bet tomēr - mani kretinē visi tie krāni.


Labi, visu pārējo atstāšu uz nākošo reizi....


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru